marți, 1 februarie 2011

I love you. ♥


mi-e dor de zilele in care ma udai pana la piele. mi-e dor de clipa in care tiam umplut buzele de strugurel.. mi-e dor sa te musc de buza, iar tu sa imi spui cu un zambet imens intiparit pe fata "Nu ma mai musca in pizda matii ca am buza sparta :>".. mi-e dor sa ma impingi, iar eu urlu la tine " nu ma mai impinge in pizda matii", iar tu sa imi raspunzi empatic " numi mai zice asaaa" . mi-e dor de eseurile tale in noaptea aia. mi-e dor sa ma holbez la tine cu mingea in mana, concentrat la joc, in lumea ta. mi-e dor sa treci pe langa mine si sa simt mirosul parfumului tau. mi-e dor sa te pui peste mine pana amortesc. mi-e dor sa-mi fie frig, iar tu sa ma incalzesti. mi-e dor sa faci fete. mi-e dor sa ma ciupesti pana ma invinetesc. mi-e dor sa ma tragi de toate cele 12 bratari de pe mana stanga, si sa te aud milogindu-te ca vrei si tu una, una singura. mi-e dor sa ma iei pe sus cu totul, de fata cu toata lumea. mi-e dor sa-mi dai biscuiti si sa faci o fata de indragostit incurabil. mi-e dor sa mergem sa ne ascundem seara tarziu, tinandu-ne de mana.. mi-e dor de buzele tale ireal de perfecte..mi-e dor sa fim pe piciorul podului, sarutandu-ne. mi-e dor sa iti leg bratara la mana. mi-e dor de certurile noastre, dar mai ales de impacarile lungi si tacute. mi-e dor sa gandesti cu voce tare de fata cu toata lumea, facandu-mi complimente idioate, adorabile. mi-e dor sa mimez pupicuri in aer, iar tu sami raspunzi calm si tentant " daca nu ma pupi, tot degeaba". mi-e dor sa ne tinem de mana pana ne transpira, dar tot sa nu ne dam drumul. mi-e dor sa ma seci de energie din cauza insomniei. mi-e dor sa fii timid in public, dar si mai timid doar cu mine. mi-e dor de zambetul tau perfect. mi-e dor de tricoul tau negru de la Nike pe care mi l-ai dat sa-l port pt. ca imi era frig. mi-e dor sa te vad la bustul gol, mi-e dor de patratelele tale adorabile. mi-e dor de replicile tale, spuse cu un zambet incredibil pe fata, in timp ce-ti dadeai tricoul joc " stai linistita, ca nu esti nici prima, nici a doua, nici a treia careia ii place de mine ". mi-e dor de prima mea impresie despre tine " un nasol ingamfat. il urasc pt. ca se tot ia de mine, si pt. ca se holbeaza tot timpul la fundul meu ". mi-ai demonstrat ca aparentele inseala. mi-ai demonstrat ca o amarata de indragosteala de-o vara poate sa afecteze pe cineva toata viata. mi-ai demonstrat ca nu esti la fel ca toti ceilalti. mi-ai demonstrat cat poti sa tii la mine, dar mi-ai demonstrat mai ales cat pot eu sa tin la tine. mi-ai demonstrat ca pot exista persoane care sa-ti faca viata mai frumoasa. mi-ai demonstrat ca singurul motiv pt. care ma trezesc dimineata cu zambetul pe buze esti TU..cu imaginea ta si cu gandul ca fiecare zi ce trece departe de tine este mai aproape de ziua in care ne vom reintalni. mi-ai demonstrat ca fiecare amintire impreuna ma poate chinui terbil. mi-ai demonstra ca cineva ca tine poate deveni cel mai frumos lucru din viata meea. mi-ai demonstrat ca un zambet este egal cu 1000 de cuvinte. mi-ai demonstrat ca momentele alaturi de tine au fost cele mai frumoase din viata mea. miai demonstrat ca poti sami faci inima so ia razna numai daca esti on.

miai demonstrat ca fiecare secunda departe de tine inseamna durere.

miai demonstrat ca...ca...ca te iubesc, si ca nimeni si nimic nu pot schimba asta.

si nu in ultimul rand, o sami demonstrezi la vara [daca vei citi asta] cu un zambet incredibil uitandute in cohii mei spunand " draguta postare pe blog ai mai facut mai ana. m-am cam recules in fiecare cuvant pe care la scris acolo" cat de sensibil, inteligent, ireal de perfect esti.
te iubesc. ♥