sâmbătă, 7 mai 2011

I look at you .



Viata s`a schimbat radical de cand n`am mai postat. Am avut inima franta, am luat o gramada de note naspa, m`am certat cu ai mei, cu diriga, cu unele persoane pe care le iubesc, dar pe langa chestiile ordinare din viata mea, am avut incidente total noi mie . CUM AR FI ? Cum ar fi...m`am maturizat foarte mult...
WHAT DOESN'T KILLS YOU, MAKES YOU STRONGER .
Nu ma mai indragostesc atat de repede...Am invatat sa ma controlez cand ma aflu langa persoanele pe care le iubesc, sau persoanele care ma scot din sarite, sau persoanele care ma fac sa simt fluturasi . Am invatat sa traiesc fara regrete si sa fiu indiferenta la toate lucrurile la acre inainte nu eram. Si stii ceva ? E mult mai bine asa . Prefacandu`t ca te doare`n cur ranesti . Ceea ce este perfect, fiind in situatia mea, satula de toti falsii..

SOMETIMES YOU JUST HAVE TO SMILE, PRETEND EVERYTHING`S OKAY, HOLD BACK THE TEARS AND JUST WALK AWAY .